piątek, 8 kwietnia 2016

Wielki powrót Miłosnego Skandalu

Hej!
      Nie wiem czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda a tym bardziej czeka na nowy rozdziały?
Wiem, że strasznie wszystko zaniedbałam i nie mam na swoją obronę żadnego sensownego wytłumaczenia czemu stało się tak a nie inaczej.
Może potrzebowałam trochę odetchnąć i na nowo znaleźć w sobie tą wenę, z którą tak łatwo przychodziło mi pisać rozdziały, dopóki w pewnym momencie zabrnęłam tak daleko że, stanęłam w martwym punkcie,a  do mojej głowy nie przychodziły żadne racjonalne pomysły jak dalej potoczyć całą tą historię.
     Na szczęście odpoczęłam i oto jestem! Z nowym szablonem mojego autorstwa i głową pełną pomysłów na to opowiadanie jak i te drugie Dramione -  Wspomnienia Śmierciożercy.
Mam nadzieje, że mi wybaczycie tak długą i nieodpowiedzialną nieobecność.

Ściskam was gorąco!
Wasza Avadka ;*
P.S. Dajcie po sobie jakiś znak w postaci komentarza, żeby wiedziała ilu was jeszcze jest i z niecierpliwością czeka na kolejny rozdział,

29 komentarzy:

  1. Jestem! Czekam! Odliczam minuty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem i czekam! Przyznam, że się na Ciebie wkurzyłam, ale ta złość minęła, gdy zobaczyłam nowego posta na "Wspomnienia Śmierciożercy".
    Jak zobaczyłam nowiutki wpis na na tym blogu, wydałam z siebie taki dźwięk, że rodzice pomyśleli, że się krztuszę. xD
    W każdym razie, pisz szybko, bym nie musiała długo czekać.
    Weny i buziaki;*
    Tessa

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwości.
    I zapraszam do siebie.
    Nie Dramione no ale
    dorea-i-draco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i czekam :)
    SectumSempra

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia się spełniają! <3
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Codziennie sprawdzałam, czy wróciłaś ❤ nareszcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemam z niecierpliwością 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem i czekam na nowy rozdział! ��������

    OdpowiedzUsuń
  9. Również czekam z niecierpliwością ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Także czekam ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku,ale się cieszę :-) A już myślałam, że o nas zapomniałaś, że nas zostawiłaś... A tu taka niespodzianka :-) Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawiłaś :-) Teraz tylko czekam na nowy rozdział :-) Oby pojawił się jak najszybciej :-)
    Życzę weny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem i czekam. Musze szczerze przyznać że zaczęłam tracić nadzieję na to że jeszcze do nas wrócisz. Przepraszam że dopiero teraz pisze komentarz, ale miałam problem z internetem, a teraz gdy zobaczyłam tą wiadomość jestem w niebo wzięta. Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zaraz zwariuję....kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, mogłabyś mi powiedzieć kto wyknywał dla Ciebie twój poprzedni szablon?

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey,przyznam, że nigdy nie miałam jakoś okazji żeby się odezwać, a czytam to opowiadanie od kiedy ono powstało. W każdym razie chciałam powiedzieć, że jestem zakochana w twoim opowiadaniu i jestem strasznie szczęśliwa, że postanowiłaś je kontynuować.Od kiedy przestałaś dodawać nowe rozdziały wchodziłam tutaj praktycznie codziennie.Dziękuję, że wróciłaś.
    Pozdrawiam Avis

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Czekam niecierpliwie na ten obiecany rozdział :) mamy już drugą połowę lipca a tu nadal nic :(
    Pozdrawiam Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadal czekam :)
    Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello,żyjesz? Jesteś tam? My tu dalej czekamy na nowy rozdział :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. czeeeeeeeeeeeeeeeeeekam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością od bardzo długiego czasu. To moje ukochane Dramione !! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello :-) Pamiętasz jeszcze o nas? Kiedy będzie w końcu nowy rozdział? My ciągle czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś Najlepsza ��������������

    Turquiose Karina

    OdpowiedzUsuń